Contact

Met de wagen

De Wellness Kliniek ligt centraal, of je nu van Nederland, België of Duitsland komt. We zijn makkelijk bereikbaar via de autosnelwegen E314, E313 en E40.

Als je met de wagen komt, raden we je aan tijdig te vertrekken, rekening houdend met eventuele files of je weg moeten zoeken. 

Adres: Grotestraat 42 - 3600 Genk, België

Er is parking voor onze patiënten net achter onze kliniek. 

Met de trein

Kom je met de trein? Het station van Genk bevindt zich op slechts 5 minuten te voet van de Wellness Kliniek. Kijk voor meer informatie op belgiantrain.be, thalys.com of ns.nl.

Genk is een prachtige stad met heel wat opties qua shopping en horeca. De Limburgse stad ligt op slechts een uurtje rijden van Brussel en Antwerpen, op een halfuurtje van Aken en 15 minuten van Hasselt en Maastricht. 

We helpen je graag je verblijf in de Wellness Kliniek plannen. Aarzel niet om ons te contacteren als je hierover vragen hebt.

Met het vliegtuig

De dichtstbijzijnde luchthavens zijn:

  • Brussel/Zaventem (België): 50 min. met de trein of wagen
  • Maastricht (Nederland): 30 min. met de wagen
  • Schiphol (Nederland): 2 uur met de wagen

Als je per helikopter komt, raden we je aan te landen op Zwartberg Genk of op de helibasis in Maastricht.

Natuurlijk regelen we met plezier een taxi voor je (voor een meerkost).

Mail de departementen

Heb je al gekeken of je vraag tussen onze Veelgestelde Vragen staat? Check dit even voor je ons mailt. 

Veelgestelde vragen

Kan ik al mijn afspraken zelf online boeken?
Ja. Met online boekingen via onze website kunt u snel en eenvoudig uw behandeling boeken met bankpas of internetbankieren. Vervolgens kunt u online de datum van uw consult en procedure selecteren.
Kan ik mijn consult annuleren of wijzigen?
Uw betaling wordt niet gerestitueerd. U kunt uw consult één keer wijzigen - tot 48 uur voorafgaand aan het consult - zonder extra kosten. Neem hiervoor telefonisch contact op met de afsprakenbalie. In het geval van een no-show worden de boekingskosten automatisch in rekening gebracht als annuleringskosten.
Mag ik iemand meenemen naar het consult?
Het is verstandig om je partner of een goede vriend mee te nemen naar het consult. U krijgt veel informatie en dit betekent dat u iemand heeft waarmee u de informatie achteraf kunt doornemen.
Kan ik mijn procedure direct na mijn consult boeken?
Ja. Dat kan bij de reserveringsbalie.
Kan ik mijn operatie ook online boeken?
Ja. Eenmaal thuis na uw consult kunt u eenvoudig via onze website reserveren. U kunt een afspraak maken en een beschikbare datum voor uw operatie selecteren. De meeste mensen kiezen ervoor om de reserveringskosten en het resterende verschuldigde bedrag online te betalen. Dit betekent dat u er zeker van kunt zijn dat alles in orde is voor de operatie en dat u op de dag van uw operatie op uw gemak aankomt.
Wanneer word ik verwacht in de Wellness Kliniek?
Op de dag van uw procedure meldt u zich op het afgesproken tijdstip bij de receptie.
Waarom heb ik een begeleider nodig?
Het is voor uw eigen veiligheid. U kunt zich na een ingreep onverwachts flauw voelen. Het is belangrijk dat er iemand bij je is. Er is geen operatie als u uw begeleider niet aan uw zijde heeft bij aankomst in de Wellness Kliniek voor uw operatie.
Moet mijn begeleider mij ook naar de Kliniek brengen?
Ja. Onze artsen willen verzekerd zijn van uw veiligheid. Meld u daarom samen met uw begeleider bij de receptie, die u na uw ingreep moet komen ophalen. Dit is belangrijk, anders kan de ingreep niet worden uitgevoerd. U mag na de ingreep niet alleen naar huis gaan. Uw begeleider moet een verantwoordelijke volwassene zijn die ouder is dan 18 jaar.

Bekijk alle veelgestelde vragen